Trötter

Fixa körkortet i måndags så grymt av mig att klara det trodde aldrig ja skulle fixa det. Men de gjorde jag så nu får vi väl se hur länge ja får behålla det..
Är så himla trött fattar inte varför, förra året palla ja jobba festa jobba festa jobba hela våren nu fattar ja inte hur ja ska orka allt sånt.. Vet ifan va de e me mig känner mig trött på allt runt omkring mig lägenheten jobbet ja allt inget känns bra.
Vill bara bort från K-town typ rymma och aldrig återvända skulle inte va fel =)
Skönt att va lång ledig nu i helgen sitter jävligt fint just nu ska baar se va man ska göra av tiden=)
Ska väl städa el något nu som vanligt !!!!!!!!!!!

Poss

Kommentarer
Postat av: Katja

Stort grattis Lotta till körkortet.. ha bara i åtanke att inte dricka så mycket kvällen innan du tänker köra nästa dag ;) DÅ får du nog behålla det lääänge.. fniss kram

2009-04-08 @ 17:01:59
URL: http://katka.blogg.se/open
Postat av: A

Jag kan rymma med dig ;)

2009-04-13 @ 13:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0