Teoriprovet

Tjooo tjoo
Nu i 2 veckor har ja gått intensivkurs skit skoj men fett svårt att lära sig allt me körning o trafiken ja allt sånt.
Gjorde iaf Teoriprovet för första gången i mitt liv igår klarade det fick 61 rätt och man skulle ha 52 för att bli godkänd fan villken jävla tur jag hade trodde aldrig att ja skulle klara det. Men ja fick hyfsat lätta frågor som tur var och ja gjorde några pärmar som finns på körskolan & på internet som var skit bra det var nästan samma frågor som på vägvärket eller lite omfomulerade. Jag var mest nojjig för teorin först men nu är ja döööö nojjjjig över uppkörningen.
Den vet ja med all säkerhet att ja inte kommer att klara synn men sant för ja e sån ja bli hyper nervös och bara tappar allt i sånna situationer =S Ush blir nojji bara av att tänka på det men har iaf två månader på mig att klara uppkörningen nu så hoppas med allt ja äger o har att ja klarar det=)
I helgen blir det Party ska på inflyttningsfest ska bli fett najs idag kanske de oxå blir party men får se för ja hade tänkt stoooooooor städa här hemma har ju inte haft tid i 2 veckor nu har ju bara pluggat ju.
Hade en riktigt kulig helg förra helgen lördagen slog allt hade verkligen skit skoj hoppas denna blir lika kul=)

Ska iväg tilll körskolan nu för sista dagen på intensivkursen eller ja jag ska duscha först sen iväg

Poss



Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis igen siz!!! jag är så stolt över dig!! Och vilket toppenresultat 61/65!!! PUSS

2009-03-27 @ 10:06:07
URL: http://emmygirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis lotta!! =)

2009-03-29 @ 18:47:02
URL: http://katka.blogg.se/open

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0