Thailand by my self <3


Då sitter man i bilen påväg mot köpenhamn / kastrup planet lyfter vid åtta ska mellanlanda
i wien innan ja anländer till Thailand.
Är jätte nervös vill ha sällskap me mig känns tungt att behöva uppleva saker o ting ensam men de kommer
förhoppningsvis göra mig gott att lära mig klara mig själv.. Saknar redan alla där hemma.. Men 2 månader går säkert snabbt. Känns jobbigt att lämna sitt hjärta där hemma!!!!

Kommer nog sitta en hel del på datan på kvällarna o uppdatera min blogg hehe för att ja inte har annat att göra..
Ska bli skönt att komma ner till värme sol o bad och slippa alll jävla snö den suger kraftigt.

Så mycket tankar som snurrar i mitt huvud nu ifall ja vågar stanna där så länge eller inte... och om ja gjort rätt val att lämna mina bekymmer bakom mig där hemma!!!!

Närmar mig danmark nu ska se va man kan hitta på som mobbad ensam varg på kastrup..... Kommer nog ta mig några öl för att slappna av lite o slippa alla tankar som cirkulerar i mitt huvud..

Har nog packat me mig lite för mycket saker som vanligt hahaha typiskt mig ska se om ja stannar i Bangkok en natt innan ja tar mig neråt mot Hua hin direkt för att överaska mina släktingar..
Ska försöka ta en dag i taget o inte planera så mycket och absolut inte stressa ihjäl mig där nere..
Har ju inte haft semester på 2 år så detta e 2 välförtjänta månader <3

Nu ska ja vila lite har knappt sovit på hela veckan och knappt ätit heller hehehe..

Over and out

Poss Lotta La Loca

Kommentarer
Postat av: mangosamui

i like you when u have long hair

2010-05-01 @ 17:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0