2 år sen sist!

Två år sen har gått sen ja skrev sist hade både glömt o inte haft tid att skriva!
Thailand resan som ja sist uppdatera om gick jätte bra va riktigt skönt att resa ensam, lärde känna massa nya filurer. Så ja gjorde en resa till ensam till Thailand fast i tre månader i slutet av 2010 där ja åkte några dagar innan jul så va min första nyår o jul utanför sveriges gränser!! Julen va rätt jobbig efetrsom man är van vid att ha familjen vid sin sida men de gick bra ändå bodde ihopa me en killkompis o sen kom en killkompis till ner s vi tre bodde ihopa! Åkte sen fram å tillbaka mellan samui o phangan när mina vänner åkt hem.
Så efter Thailand resans hemkomst i Mars 2011 så jobba ja som fan men fick ett tråkigt besked företaget sattes i konkurs i Maj. Så har vatt arbetslös sen dess!
Rätt skönt i början efter att ha slitit på ett o samma ställe i 6 år men tråkigt att inte ha nått att göra!! Så flytta ner till Åhus där ja bodde innan i lägenheten ovanför mina föräldrar för o spara pengar!!
Träffa lite nytt folk i Åhus tex min kille Isaac som ja vatt tillsammans med sen 20 maj 2011 =) Vi har typ hängt ihopa varje dag sen vi träffades! Jag gjorde en bartenderkurs på EBS i Malmö gick väl inte jätte bra men helt ok!! Jag o Isaac tog en två veckors resa till Thailand den 8 december 2011 mysigt!! Så kom vi hem lagom dagen innan julafton så vi kunde fira me våra familjer!
Nyår var vi i Lund hos en en god vän till mig Moch var en mycket trevlig kväll/natt =)
Detta året 2012 har de inte hänt så mycket bara hängt me Isaac o chillat me vänner o vatt ute o festat en del!
Mor o Far är just nu iväg i Thailand 7 veckor så man e husvakt! Rätt mysigt men jobbigt o ta hand om 5 djur!! Men när dom kommer hem så får ja o Isaac ta tag i o fixa jobb mm!!
Kanske tar en thairesa nu den närmaste tiden i 2 veckor finns rätt billiga resor för 2000 kr för 2 veckor o de e ju som hittat!!

Får se när ja uppdatera nästa gång =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0