Ser ut som en träskpadda!!

Ser just nu ut som en fet jävla träskpadda and i need to loose some weight!!
Jaha då ställde ja mig på vågen igår o ja jag vägde alldelres för mycke för o trivas me mig själv.
Så från o med igår så ska ja försöka äta mindre!!
Käka två ägg igår morötter o sallad och en knäckemacka sjukt svårt o magen kurra som fan.
Fick i mig ca 500 kcal!! Var ute o gick två timmar på morgonen och 30 min på kvällen plus lite trädgårdarbete!!
Idag vakna ja o kände mig inte så hungrig käka 1 morot o lite sllads blad ca 100 kcal om ja räknat rätt!!
Va o hälsa på en vän på jobbet o hon va hungrig så vi stack o luncha blev en kycklig i pita men åt inte brödet
åt hälften av kycklingen o all sallad!! Mindre nyttigt så nu blir det en till lång promenad idag.. o ch inget mer ätande jo kanske nån god frukt senare ikväll!!
Uppdaterar mer imorn!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0