Torsdag 4:e dagen!

Ush mår inte alls bra av att försöka gå ner i vikt, dessa 4 dagar har varit
fruktansvärda!! Men tänker hela tiden på att det ska gå över att ja känner att jag
behöver massa mat hela tiden! De e inte lätt!
Igår gick de väl bra på morgonen åt kokt äggvita drack en kopp te och tog 1 dl vindruvor.
Åkte in till stan nån timme efter det o kolla efter klänning till min väns bröllop på lördag.
Hitta dock inget efter långt yrande i stan, åkte hem ti en vän o skulle hjälpa henne me
håret o blev kvar där ett bra tag. Så åt inget på ca 11 timmar!! Va vrål hungrig så ja körde
inom mc donalds o köpte mat!! och där förstörde ja hela min diet känndes de som..
Men de har ja fått sota för idag, för idag har ja bara ätit ett äpple o ett ägg o en knäckemacka me
roccola sallad på!!
Ska försöka inte äta mer idag så min stora magsäck kan krympa så ja kan få bli smal o väga
min drömvikt!!!

*Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0